Indien u problemen heeft bij de registratie of aanmelding kan een van onderstaande beschrijvingen mogelijk een oplossing bieden.
1 - U ontvangt geen activatie email
Het kan voorkomen dat u zich wel heeft aangemeld door het gebruikerstype en uw email op te geven maar geen activatie email heeft ontvangen waarin de link staat om het registratieproces af te ronden.
Indien u zich wel heeft aangemeld maar de email niet kan vinden of niet heeft gekregen kunt u hieronder uw email adres ingeven. Er wordt dan gecontroleerd of er een nieuw account klaar staat voor dit email adres en u krijgt dan de link om het registratie proces af te ronden
E-mail
Resultaat...
2 - U kunt niet inloggen: U heeft zich wel aangemeld maar het registratieproces (nog) niet afgerond
Het kan voorkomen dat u zich wel heeft aangemeld door het gebruikerstype en uw email op te geven maar vervolgens het registratieproces nog niet heeft afgerond.
Het aanmeld proces gaat in principe in 2 stappen. Bij stap 1 meldt u zich aan door een gebruikerstype, een gebruikersnaam en uw gewenste wachtwoord en email adres op te geven. Daarna ontvangt u
een activatie email met hierin een registratielink om het aanmeld proces af te ronden. Hierbij dient u nog enige extra gegevens in te vullen zoals personalia e.a. PAS HIERNA kunt u inloggen met uw gebruikersnaam en wachtwoord
Kijk dus eerst of u deze stap heeft doorlopen en zoniet zoek de email met de link op en doorloop deze stap. De email heeft als onderwerp: Aanmelding bij xxxx
Indien u zich wel heeft aangemeld maar de email niet kan vinden of niet heeft gekregen kunt u hieronder uw email adres ingeven. Er wordt dan gecontroleerd of er een nieuw account klaar staat voor dit email adres en u krijgt dan de link om het registratie proces af te ronden
E-mail
Resultaat...
3 - De registratie mail is in de ongewenste berichten folder / spam folder terecht gekomen
Het is mogelijk dat uw email client (outlook, thunderbird e.a.) of online email systeem (gmail, hotmail e.a.) de mail waarin de link staat om het registratieproces af te ronden in de ongewenste berichten folder of spam folder heeft geplaatst. In dat geval kunt u deze folder nakijken op de betreffende registratiemail en de afzender als NIET ONGEWENST markeren zodat toekomstige mails niet meer in de spam folder terecht komen. Onderstaand zijn een aantal screenshots weergegeven om u te helpen de ongewenste berichten / spam folder te vinden in veel gebruikte email programmas. De naam
van deze folder kan afwijken afhankelijk van het gebruikte email programma en taal. Synoniemen zijn spam folder, ongewenste berichtenfolder, junk, junkmail, unwanted mail e.a.
Outlook
Thunderbird
Gmail
Hotmail / Windows live mail
4 - U heeft een typfout gemaakt in het opgegeven emailadres
Het kan voorkomen dat u bij het aanmeldformulier een typfout heeft gemaakt waardoor het emailadres onjuist is en u daarom nog geen activatie email heeft ontvangen. Dit komt vaker voor dan u misschien zou denken, een foutieve letter of missende punt is immers al voldoende. Als u zeker weet dat u de mail niet heeft ontvangen en ook niet in een ongewenste berichtenfolder / spam folder terecht is gekomen, kunt u proberen nogmaals het aanmeld proces te doorlopen. Indien u dan geen melding krijgt die aangeeft dat er al een account bestaat met dit email adres dan heeft u waarschijnlijk een typfout gemaakt in uw eerdere poging en is de kans groot dat er deze keer wel een activatie email binnenkomt
5 - Er zijn problemen met uw emailprovider
In sommige gevallen kan het zijn dat uw email provider (denk hierbij aan gmail, hotmail, kpn of anderen) op de een of andere manier de email blokkeert.
In dit geval ziet u de email niet terug in uw mailbox. Ondanks dat dit in principe niet mag voorkomen kunt u proberen met een ander email adres aan te melden. als u bijvoorbeeld voorbeeld@gmail.com heeft gebruikt kunt u als alternatief voorbeeld@hotmail.com proberen. Het kan zijn dat gmail de mail blokkeert en hotmail niet.
Als u zicht wel kunt aanmelden middels een alternatief email adres dan lijkt bovenstaande beschrijving van toepassing. U kunt nu echter wel aan de slag met uw account. Mocht deze situatie zich voordoen kunt u dit melden aan ".SPORT_LEAD_EMAIL_INFO.". Wij kunnen dan uitzoeken wat het mogelijke probleem is
6 - U kunt het registratieproces niet afronden, ondanks de beschreven oplossingen?
Indien alle beschreven oplossingen niet blijken te werken kunt u een email sturen
aan info@sportlead.nl. Wij kunnen dan voor u een account aanmaken en de inloggegevens aan u doorsturen. Wij verzoeken u echter om eerst de beschreven mogelijkheden door te nemen omdat
dit meestal een oplossing biedt!